S O M M A R L O V ☀️

Ääääntligen! Kom precis hem efter en trevlig Vietnamesisk middag med min Noelle ❤️
Vi unnade oss lite go mat efter att vi precis gjort klart vårt sista final prov och skrivit våra sista uppsatser i psykologin.
Så, nu är första quartern avklarad! Det har varit väldigt spännande, jobbigt ibland, mestadels roligt, tiden har gått superfort, framförallt har jag lärt mig otroligt mycket och vuxit i mig själv.
Imorgon blir det hemresa till Sverige för att ha lite sommarlov. Ska bli så himla skönt att få komma hem till mina älskade!

About Josephine C. Melinder

23 y/o. Lives in New York City. Originally from Gothenburg, Sweden. Head-over-heels in love with my man Sores 💕 * Life. Love. Family. Chio. Fashion. Shoes. Travel. Student at Berkeley College.
This entry was posted in College Life, Daily Life in New York, Homesickness, Life & Travel. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

