Måndagssysslor

Sovmorgon. Pannkaksfrukost. Tvätta. Städa. Påbörja packning. Plugga.

Denna veckan känns min måndag som en riktigt tråkig måndag. Men efter en helg full av relax och roligheter, så måste jag vara lite praktisk också! 😊

Det är inte alltid så lätt att packa, speciellt när jag måste ta hänsyn till att klimatet är annorlunda i Svea. Glömmer lätt bort det, då jag önskar att det är lika varmt och skönt i Göteborg som här. Men jag får göra som vanligt. Ta två väskor och slänga ner lite av varje 😜 Blir säkert jätte bra ☺️

Nu är det slutspurt i skolan också. På torsdag har jag min sista redovisning och mitt sista prov för denna terminen. Kan inte riktigt förstå hur snabbt dessa tre månader har gått. Ser fram emot nästa termin med nya spännande ämnen och utmaningar! Men först SOMMARLOV i Sverige ❤️ Längtar ihjäl mig efter min hubby, min fina familj, och mina närmaste vänner.

20140623-173906-63546868.jpg

About Josephine C. Melinder

23 y/o. Lives in New York City. Originally from Gothenburg, Sweden. Head-over-heels in love with my man Sores 💕 * Life. Love. Family. Chio. Fashion. Shoes. Travel. Student at Berkeley College.
This entry was posted in College Life, Daily Life in New York, Homesickness, Life & Travel. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

