Äntligen!

Började dagen med sovmorgon som vanligt. Att det ska vara så jäkla svårt att komma upp på morgonen 😋 Tanken var sen att att plugga på en uteservering i solen. Blev lite fruktsallad till frulle men deras wifi ville inte riktigt funka så blev att traska hem igen. Så har istället suttit ute på min mysiga brandtrappa hela dagen med filt, kuddar och datorn. Efter 6 timmar blev jag äntligen(!) klar med min Body Language uppsats. En sten mindre på axlarna 😉
Tyckte att jag var så duktig så blev en mysig middag hos grekerna på vår gata 😊
Nu efter matkoman är det bara att sätta igång med min College Success Plan i Psykologin. Finns ingen bättre känsla än att beta av arbeten man har hängande över sig.

20140602-220539-79539613.jpg

20140602-220540-79540276.jpg

20140602-220540-79540593.jpg

About Josephine C. Melinder

23 y/o. Lives in New York City. Originally from Gothenburg, Sweden. Head-over-heels in love with my man Sores 💕 * Life. Love. Family. Chio. Fashion. Shoes. Travel. Student at Berkeley College.
This entry was posted in College Life, Daily Life in New York. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

