Detox

Sommaren 2014 närmar sig så är dags för en detox kur (känner ju lite press när mannen min skickar bilder från gymmet varje morgon😉 ).. Hinner tyvärr inte börja innan vi åker till Puerto Rico (semesterdrinkar är ett måste), men sätter igång direkt när jag kommer hem därifrån så jag kan göra klart den innan jag åker hem på semester i Sverige!

20140506-031608.jpg
Det är en strikt 28 dagars kur med två olika teer som ska drickas morgon och kväll. För att få ut bästa resultat så ska en väldigt strikt diet tillämpas.

20140506-031702.jpg

20140506-031718.jpg
Tanken är att ändå lite smått börja med att lägga om kosten redan nu för att successivt vänja kroppen. Jag är extremt sockerberoende och lever alldeles för mycket på redbull så kan bli en tuff omställning.
Tills jag börjar med teet så blir det hemmagjort detoxvatten med mycket vitaminer. Här har jag pressat i hallon och kiwi som är väldigt bra för kroppen.

20140506-032842.jpg

20140506-032851.jpg

20140506-031911.jpg
Ska bli spännande att se vad det kommer ge för resultat!

Läs mer om detox teet på http://www.skinnyfoxdetox.com

Nu är det läggdags, imorgon ska vi till Boom Fitness och provträna och sen blir det skola.

Tjing /Josephine

About Josephine C. Melinder

23 y/o. Lives in New York City. Originally from Gothenburg, Sweden. Head-over-heels in love with my man Sores 💕 * Life. Love. Family. Chio. Fashion. Shoes. Travel. Student at Berkeley College.
This entry was posted in Daily Life in New York. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

