Personifiering

Blev ytterligare ett besök på IKEA idag. Möbler har vi skaffat men nu var det dags för lite personifiering också, det är ju det dekorativa som gör det trivsamt hemma! Tavlor är för stort för att få med på båten, tänkte kanske köpa coola planscher i Central Park istället, så det får vänta.

20140426-171049.jpg

Blev lite Swedish mat också😉20140426-171140.jpg

Jag hade förövrigt en del som
skulle hämtas ut på utlämningen, efter kassorna. Kön var megalång och rörde sig inte en millimeter. Efter 30min blev jag galen, & gick fram för att kolla vad dom höll på med. Men där var ingen personal, & hade inte varit på hela tiden. HUR är det möjligt att ett så stort företag som IKEA kan tillåta världens sämsta service? Efter lite hets och irritation från min sida så fick jag min del till mitt skåp, först av alla😉 20140426-230226.jpg

PUSS & KRAM

About Josephine C. Melinder

23 y/o. Lives in New York City. Originally from Gothenburg, Sweden. Head-over-heels in love with my man Sores 💕 * Life. Love. Family. Chio. Fashion. Shoes. Travel. Student at Berkeley College.
This entry was posted in Daily Life in New York, Fashion and Shopping. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

