Första lektionen

Vi började dagen med att stressa som vanligt. Att jag aldrig lär mig att inte tvätta håret på morgonen! Min långa man tar typ en timma att föna.. Ingen idé att platta det, hade aldrig hunnit ändå. På med smink och kläder, tunnelbana var uteslutet så fick bli en taxi till Upper East och kl 11 skrev vi kontrakt för vår nya lägenhet! Galet mycket papper att signera.. I Sverige är det typ två, och här var det typ 10 häften som skulle signeras. Men nu är det klart och nycklarna hämtar vi nästa vecka. Wihoo😀

20140408-185740.jpg

Efter vi tagit en liten promenad i området så var vi tvungna att stressa till skolan och våra första lektioner. Jag & Noelle har alla lektioner tillsammans första terminen förutom en och det var den första idag. Sjukt nervös inför detta men satte mig ändå längst fram, pratade högst och fick helt enkelt övervinna min nervositet och blyghet.
Vi har knäppa lärare men dagen kändes ändå i stort sett bra.🙂

20140408-190612.jpg

Nu en kebab senare är det dags att traska hem och göra läxorna!

Tjing /Josie

About Josephine C. Melinder

23 y/o. Lives in New York City. Originally from Gothenburg, Sweden. Head-over-heels in love with my man Sores 💕 * Life. Love. Family. Chio. Fashion. Shoes. Travel. Student at Berkeley College.
This entry was posted in College Life. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

