Ralph Lauren

Sen jag kom till New York har jag letat efter en ny vårväska. Var inne på Michael Kors och hittade en kärlek som heter Miranda men hon kostade 9000SEK. Efter att ha lagt handpenning på lägenheten idag så fick jag bara inse att den inte finns med i min budget alls. MEN på vägen hem från mäklaren så gick vi in på en second hand butik där jag fyndade en supersnygg Ralph Lauren shopping bag i hundtandsmönster för bara $25 !!! Sååå nöjd då den var både billig och moderiktig🙂

Vad tycker ni om min nya kärlek?

20140403-191427.jpg

About Josephine C. Melinder

23 y/o. Lives in New York City. Originally from Gothenburg, Sweden. Head-over-heels in love with my man Sores 💕 * Life. Love. Family. Chio. Fashion. Shoes. Travel. Student at Berkeley College.
This entry was posted in Fashion and Shopping. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

